Facebook
שיעורים
המדריכים שלנו למערכת שעות

מועדון ספורט הגראז' מעסיק את סגל מדריכי הכושר המקצועי והאיכותי בישראל.
כל המדריכים הינם בעלי ניסיון מקצועי רב בהדרכה במגוון רחב של פעילויות ספורטיביות.

  • שיעורים

    פילאטיס סטודיו / מכשירים
    פילאטיס סטודיו / מכשירים

    מחשבה, גוף ונפש באימון מנצח אחד המשלב: נשימה נכונה, עבודת מרכז, שיפור היציבה, גמישות והארכת השרירים, למראה גוף צר וארוך יותר.

    אשטנגה יוגה
    אשטנגה יוגה

    יוגה המתבססת על רצף קבוע של תנוחות, בשילוב עם נשימה וריכוז. התנוחות מחזקות את מערכת השלד והשרירים, תוך התייחסות ליציבה האינדיבידואלית. האשטנגה יוגה היא ההשלמה האידיאלית לפעילות האירובית ולאימוני הכוח בחדר הכושר.

    ספינינג
    ספינינג

    אימון המדמה רכיבת שטח על אופניים בתוך הסטודיו. אימון אירובי אנרגטי לצלילי מוסיקה קצבית, המבטיח שריפת קלוריות מרבית.

    TAE BO
    TAE BO

    אחד האימונים הקצביים והיעילים ביותר לחיטוב מהיר של הגוף. הטאי בו, המשלב כוח וכושר עם תנועות מעולם אומנויות הלחימה, עובד על הכל: אירובי, כוח, קואורדינציה ומתיחות.

    אגרוף זירה
    אגרוף זירה

    אימוני האגרוף בגראז' נערכים בזירת אגרוף אמיתית, עם שקי אגרוף וכל האביזרים הנלווים. אימונים דינמיים, המשלבים טכניקה, עבודת כוח ושריפת קלוריות מואצת.

    אימון פונקציונאלי
    אימון פונקציונאלי

    אימון זה מתמקד בבניית יכולות יום יומיות כגון: סיבולת פונקציונאלית, כוח בטווחי תנועה גדולים ומהירות. האימון עובד בכל מישורי התנועה תוך דגש על זריזות וקואורדינציה בשילוב עם התאוששות פעילה ומניעת נזקים גופניים. האימון מתבצע ב"תחנות" עם אביזרים שונים מתאים לכל אחד ואחת.

    אימון TRX
    אימון TRX

    אימון באמצעות רצועות כושר תלויות ומתבסס על משקל גוף תוך ביצוע מגוון רחב של מעל 500 תרגילים. משפר את כל מרכיבי הכושר הגופני תוך עבודה על כל שרירי הגוף ושימוש תמידי בשרירי הליבה (CORE). האימון מתאים למתאמנים מתחילים ומתקדמים.

    TURBO BODY
    TURBO BODY

    אימון מודרני שמשלב את כל מרכיבי הכושר הגופני (כוח, דופק וסיבולת) עם התמקדות על שרירים חשובים כמו ישבן ושרירי הליבה (core). האימון מתאים לכלל האוכלוסייה ומטרתו שריפת קלוריות, בניית שריר, מניעת פציעות ושמירה על בריאות תקינה.

    SPEED TRAIN
    SPEED TRAIN

    אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה, אשר במהלכו הדופק עולה ויורד לסירוגין- מה שמסייע לשריפת קלוריות מוגברת בזמן ולאחר האימון.